La bază, a fost vorba despre rebranding, însă domeniul de activitate este unul special și a fost nevoie să punem la bătaie experiențele și expertizele de management și sales. De ce? După analizele realizate în faza inițială, a rezultat ca avem nevoie să înțelegem foarte bine domeniul, comportamentele tuturor părților implicate și să avem continuitate – pentru a putea sugera și împlementa soluții de dezvoltare.
Practic, era vorba despre un B2B2C în proporție de 25-30 % și de un B2B2B în proporție de 70-75 %. Soluția găsită de noi a fost – Marketing & VIP Client. Cu alte cuvinte, să ne ocupăm și de vânzări. Mai lipsea accesul cald la mediul de bază – curierii. După zile bune de discuții cu reprezentanții din CS (relații cu clienții) și diverși curieri, am decis să aloc un haștag și să menținem pulsul. Numele haștagului a rezultat firesc, din traducerea comportamentelor și legăturii dintre client și curier – #PrietenulCurier.
Cum ținem legatura periodic cu curierii? Foarte simplu, am inventat o rubrica săptămânală (o puteți urmării pe facebook) prin care aveam acces activ și cald la toate aspectele.
Cum arata noul logo DSC?
Explicație noul simbol DSC
Noul simbol este legat tot de Dragon – ochiul dragonului. Dupa restilizare, am adăugat un Dragon în zbor, pentru a consolida cuvântul cheie. Simbolul indică, de asemenea, domeniul de activitate – seamănă cu o parte dintr-un colet. Cineva spunea: „Este un colet care iese din apă, din ceață”
Sageata care se desprinde prin separarea dată de profilul dragonului a fost colorata diferit, pentru a evidenția tipul serviciului – Rapid.
Prin urmare, avem Dragon, Ochi de dragon, Colet si Săgeată (Rapid).
Despre autor