Produse

Pentru că Media înseamnă și pasiune, am creat și dezvoltat proiecte online și print. Mai jos, etalăm câteva dintre ele. Lista se updateaza anual, funcție de viziune, idei, necesități sau de identificarea unor parteneriate strategice care duc spre dezvoltarea de noi produse media.

Revista dedicată Antreprenorilor și Specialiștilor este cel mai drag proiect al nostru. Careers & Business este integratorul tuturor produselor media. Din ianuarie 2019 este și în limba engleză (Careers & Business Europe) cu extensiile .eu și .com. Își propune să adune expertize, experiențe și idei practice utile tuturor, indiferent de statusul afacerii sau carierei.


Ce poate să fie mai important decât sănătatea? Am constatat că noi românii nu dăm atenție acestui aspect. Unii dintre noi o fac odată pe an, cu ocazia Zilei Mondiale a Sănătății, alți nici nu știu de această sărbătoare. Ne-am propus să marcăm și noi această dată, însă cu repetare zilnică. Așa am ajuns la 7Aprilie.ro numele revistei de și la sloganul Sănătate. În fiecare zi!


Info Medici, Psihologi și Terapeuți, pălăria ce reunește principalele trei variante/soluții pentru Sănătate a fost denumită iMedici.ro Presupune verificarea unor specialiști din toate cele trei direcții, iar, după validarea lor, etalarea și recomandarea în acest portal. Ne propunem să reunească cât mai mulți dintre cei mai buni specialiști în Sănătate pe care țara noastra îi are.


PressCafe.ro este cel mai activi și mai efervescent. Un canal ideal pentru persoanele active sau aflate în cautare de activități. Pentru recomandări de locații, spectacole, evenimente, teatru film, expoziții, trebuie sa intri aici. Nu am uitati nici de viitoarele vedete, copii super sunt la loc de cinste. Vă recomandăm să nu scăpați poveștile lor. Nici cultura nu este străina acestui canal media. Vă ținem la curent cu ultimele apariții. La o cafea, clasică sau turcească la nisip, vă informăm despre tot ce este important de știut din țară și din lume. Lectură plăcută!


Revista iConstrucții este urmașul de drept al proiectului Meserias.ro (cedat unui mare dezvoltator online si transformat). Dacă am reușit să facem un nume din vechiul proiect, vom reuși mai mult. Ne dorim o revistă online cu varianta periodică print(2019) și cu multe evenimente tematice anuale (2020). Pașii vor fi mai mici, necesită alt gem de interacțiuni și colaborări, însă rezultatul o să fie minunat. Noutatea este concentrarea pe cititori și mai puțin pe like-uri. Nu vă putem spune mai multe! 🙂


DecoTravel Magazine este un nou concept, o nouă abordare și un mixt al celor doua domenii Travel și Deco. O revistă utilă atât specialiștilor, cât și consumatorilor. A rezultat în urma unui myUSP cu partenerul nostru Alina Farcas. Nu vă spunem mai multe. Lăsăm revista să spună. Suntem convinși că vă place! Sperăm să atingem cât mai repede maturitatea proiectului și să scoatem toate elementele planului strategic.


4LUX.ro este o revistă pentru produse și servicii de lux structurata pe patru categorii principale: Culture & Style; Travel & Hobbies; Auto & Sport și Health & Beauty. Cele mai extravagante, cele mai tehnologice și performante produse le găsiți aici. Nu toți ni le permitem, însă multe dintre ele vor putea fi accesibile in viitor. Astfel, știm ce ne trebuie mâine și poimâine și chiar mai mult decât atât.


Revista VIP este celebrul brand, prima revista de monden din România. L-am preluat în 2012 și a trecut printr-un complex proces de schimbare. În prezent, lucrăm la reapariția printului și la o variantă online care să completeze varianta veche (arhiva online). Speram ca împreună cu partenerul strategic al proiectului să vă surprindem cu un nou produs care să demonteze metehnele domeniului și să consolideze, în mod constructiv, adevăratele valori. De ce? Pentru că ne leaga un istoric de partenerul strategic și pentru că avem o datorie morală față de fondatorul revistei, regretatul jurnalist Radu G. Țeposu.


Fashion Premium Magazine – FPM.ro este o revistă online și print foarte apreciată. Totul a început în 2006, după o viziune a fondatorului legată de necesitatea existenței unui mall online specializat în fashion. Zece ani mai târziu apărea un om care avea să se identifice cu proiectul și să-i dea sensul modern și actual. Cristina Anti (Bursuc) este și persoana care, doi ani mai târziu, în 2018, și-a asumat continuitatea proiectului. Vă invităm să o urmărim și susținem. Merită!